9. toukokuuta 2018

Rakkauden Sirpaleet / Shards of Love



Ulkopuolinen
Erilainen
Yksinäinen
Sellaiseksi tein itseni
Suojellakseni
Välttyäkseni
Selviytyäkseni


Vuosien jälkeen
Siltikin
Kaipaan
Syvempää yhteyttä
Edelleen
Haluaisin juosta
Mahdollisimman kauas
Pakoon
Itseäni


He ovat
Parasta mitä minulla on
He ovat
Pahinta mitä minussa on
Heidän vuokseen
Olen rikki
Heidän vuokseen
Olen rakastettu
He tekivät minusta minut
Loivat haasteet olemiselleni
He rakastavat minua
Sellaisena kuin olen


He särkivät minut
Ennen kuin sitä tiesivät
Ennen kuin tiesin voivani särkyä
Ojensivat liiman
Jolla opettelin korjaamaan itseni
Saman liiman
Jolla itsensä korjasivat
Kun heidät lapsena särjettiin


Sirpaleet eivät tuo onnea
Kauniin sekavaa mosaiikkia
Pala palalta hahmottaa
Itseään rakentaa
Hauraasti kohoaa
Omille jaloille seisomaan

Antaa valon koskettaa

Säröistämme
Valo loistaa sisään
Säröistämme
Rakkaus pääsee sisään

Meidät yhteen palauttaa



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti