19. tammikuuta 2012

Hajatelmia

5.1.2012

Tuomitsin itse itseni vihaamaan ihmisiä, ennen kuin olin edes antanut itselleni mahdollisuutta ajatella ajatuksiani loppuun saakka. Sillä enhän minä vihaa ihmisiä. Minun on vain vaikeampi luonnostaan tulla toimeen tietynlaisten ihmisten kanssa. Minun on äärimmäisen vaikeaa tulla toimeen ihmisten kanssa, jotka ovat ajatuksiltaan ja arvomaailmaltaan rakentaneet elämänsä päin vastaiseen suuntaan kuin minä omani. En kuitenkaan usko, että tulisin luonnostaan toimeen myöskään itsenikaltaisen ihmisen kanssa. Tästä en kuitenkaan voi syyttää kuin itseäni, sillä jokainen lukee näissä omat syytteensä. En voi kuin yrittää hivenen kovemmin, kun satun vastakkain ihmisten kanssa, joiden kanssa en luonnostaa tule toimeen. Se on luonteen kehittämistä ja suvaitsevuutta hienoimmillaan. Ilman muiden tai itsens kusettamista.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti