5. tammikuuta 2012

Hippuismi lähtee Skotlantiin!

Googletan mitä lentokoneeseen saa ottaa mukaan ja mitä ei. Tursottelen shampoot ja rasvat pienempiin pakkauksiin, joita onneksi olen säästänyt. Olen päättänyt lähteä yhdellä laukulla, jottei tarvitse maksaa ylimääräistä ruuma-tavaroista. Onnekseni olen järjeselnmällinen ihminen ja minulle selviää, että mennessä laukun paino saa olla vain 10kg, mutta takaisin tullessa se saa olla 23kg, kunhan jaksaa nostaa laukun ylälokeroon ilman apua. Ei siis tarvitse huolehtia, jos tarttuu taas pari pääkalloa matkaan, kuten viime kesänä Skotlannin Highlandilta.

Viime kesän Skotlannin vierailu jätti sydämeeni lähtemättömän jäljen, samoin kuin ihmiset siellä. Vaikka Edinburg kalpeeneekin Highlandin rinnalla, on vanhassa linnakaupungissa vain jotain taianomaista.

Tästä siis alkaa viiden päivän mini -sarja Edinburgin ihmeellisyyksistä ja seikkailuista joihin aioin "joutua". Harjaannutan myös engallinin taitoani kirjoittamalla englanniksi, sillä onhan minulla pojat oikolukemassa tekstejäni! In this part I say thank's to Rory, who was willing to let me sleep at his couch!

Nyt kuitenkin kimpsut ja kampsut kasaan ja äitin ruokia syömään kotopuoleen vielä viikonlopuksi, ennen varsinaisen reissun alkamista! Näihin tunnelmiin ja kuviin onkin hyvä lopettaa tänään :)

ps. kuvat on viime elokuulta Edinburgista.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti